על חשבון הפיקדון

איפה כדאי ללמוד שיווק דיגיטלי?

בעולם מודרני, טכנולוגי ומהיר כמו העולם שבו אנו חיים היום, שבו לכולם יש משהו למכור ולהציע – אין ספק שיש חשיבות אפילו גדולה מבדרך כלל לתחום השיווק, ובפרט השיווק הדיגיטלי, אשר מקדם ומפיץ את הבשורה של מכירות באמצעות האינטרנט ופלטפורמות הדיגיטל השונות. לא רק שמדובר בתחום שיכול לסייע לכם להפיץ ולקדם את המוצר, השירות או העסק של עצמכם – למעשה יש עלייה חדה בביקוש עבור יועצים לשיווק דיגיטלי אשר זהו כל עיסוקם.

אבל מה המשמעות של צמד המילים הזה, "שיווק דיגיטלי"? איפה לומדים תחום שכזה, ולמה כדאי ומשתלם לעסוק בתחום? וכאשר מתחילים לחפש אחר מקומות ובתי ספר כדי להבין איפה כדאי ללמוד שיווק דיגיטלי – איך תדעו שמצאתם את המקום הנכון? לימוד שיווק דיגיטלי יכול להיות תחום רחב, מבלבל ועמוס בהרבה מידע, ולכן, הכנו עבורכם מדריך מקיף על כל מה שצריך לדעת בתחום לימוד שיווק דיגיטלי. הזמן קצר והמלאכה מרובה – אז שנתחיל?

אז מה זה בעצם שיווק דיגיטלי?

כאמור, שיווק דיגיטלי הוא שיווק באמצעות פלטפורמות דיגיטליות – אבל מה זה אומר בפועל?

שיווק דיגיטלי עוסק בעיקר בפרסום המוצר, השירות או העסק עבור קהל היעד המיועד לו. זהו ההבדל המשמעותי של שיווק דיגיטלי משיווק רגיל ומסורתי יותר, כמו לדוגמא פרסום בשלטי חוצות, בעיתונים או במודעות. שיווק דיגיטלי, בגלל האופי שלו אשר מאפשר שימוש בנתונים אשר נאספים ממשתמשים שונים בטלפונים חכמים, מחשבים ושלל אפליקציות, מאפשר למשווקים ולאנשי הפרסום למקד את הפרסומים שלהם עבור קהלי יעד מסוימים וספציפיים, וכך להעלות את סיכויי ההצלחה של קמפיין השיווק הדיגיטלי.

אבל, מה היא העבודה של יועץ לשיווק דיגיטלי, ואיזה ידע וכלים הוא נדרש להחזיק כדי למלא תפקיד זה? או, אם לדייק ולנסח מחדש את השאלה: מה לומדים בקורסי שיווק דיגיטלי? ובכן, הנה רשימה חלקית של נושאים אשר בהם תעסקו בתור מומחים לשיווק דיגיטלי:

  • קידום ממומן – למידה של איזה קמפיינים, מוצרים, ופרסומים כדי לקדם באמצעות פרסום ממומן
  • למידה של פלטפורמות פרסום שונות – למידת כל הדרכים השונות אשר בהן ניתן לעשות שימוש ברשתות חברתיות (כמו טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם ועוד), באתרי חדשות או בערוצי דיגיטל אחרים על מנת לקדם את המוצר הנדרש
  • תפעול ותחזוק רשתות חברתיות ויצירת תוכן – איזה תוכן מומלץ לייצר ולהעלות אל הרשתות כדי למשוך את קהל היעד הנכון והרצוי אליכם, ולעורר עניין של כל מי שייתקל בכם בפלטפורמות אלו
  • קריאה, ניתוח והסקת מסקנות של נתונים – הבנה ויישום של מה שנחשב לקמפיין מוצלח, ואיך ניתן לדעת האם תהליך השיווק הצליח או נכשל (וכמובן איך ללמוד מכל אחד לקחים עבור הקמפיין הבא)
  • בניית אתרים
  • עיצוב גרפי באמצעות שלל כלים

למה בכלל כדאי ללמוד שיווק דיגיטלי?

כל זה אולי נשמע טוב ויפה – ועבור חלק מכם, שמתעניינים בשיווק, קידום, רשתות חברתיות ומרחבים דיגיטליים כאלו ואחרים, המידע הזה גם יכול להיות מוכר וידוע – אבל למה בעצם כדאי לכם להיכנס לתחום, ולעבוד בתור יועצים לשיווק דיגיטלי?

קודם כל, מדובר בתחום בעל דרישה אשר רק הולכת וגדלה: בימינו אם את או אתה בעלי עסק, מוכרים מוצר או מציעים שירות כלשהו, ואתם לא נמצאים ברשתות ובאינטרנט – זה כמו להגיד שאתם לא קיימים. לרוע המזל, לא לכולם יש את היכולת והמיומנות הנדרשת כדי לקדם ולשווק את עצמם ברשתות החברתיות – וכאן בדיוק נכנס לימוד שיווק דיגיטלי לתמונה. אם אתם רוצים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, אין ספק שקורס לימוד שיווק דיגיטלי הוא בחירה אשר אתם תודו לעצמכם עליה בעתיד.

בנוסף לכך, היום גם חברות ענק מחפשות יותר ויותר יועצים ואנשי שיווק אשר מבינים בתחום. גם חברות הייטק וטכנולוגיה, אפילו חברות מוכרות ונחשבות כמו גוגל ומטא (פייסבוק), רוצות לוודא שהנוכחות הדיגיטלית שלהם היא יעילה, מדויקת ומהוקצעת ככל האפשר – וכאן בדיוק נכנסים יועצי שיווק דיגיטלי לתמונה. לימוד שיווק דיגיטלי מאפשר לכם להנות לא רק מידע ומיומנות חשובה עבורכם ועבור כל עסק או שירות שתרצו לקדם עבור עצמכם בעתיד, אלא גם מאפשר לכם להשתלב בשוק העבודה במגוון מגזרים אשר צמאים לקבל עובדים מוכשרים, מיומנים ובעלי ידע – כלומר, אנשים אשר עברו תהליך לימוד שיווק דיגיטלי.

קורס שיווק דיגיטלי במכללת היי קיו דיגיטל

איפה כדאי ללמוד שיווק דיגיטלי

אם הגעתם עד לכאן, אין ספק שאתם מבינים ומעריכים את החשיבות של לימוד שיווק דיגיטלי – אבל עכשיו, השאלה המתבקשת שמתעוררת היא, איפה הכי כדאי ללמוד את המקצוע החשוב והמבוקש הזה? הכנו לכם כאן מדריך קצר לכל הדברים שחשוב שיכיל קורס שיווק דיגיטלי אשר מכבד את עצמו – אז כדאי להמשיך לקרוא כדי לוודא שבית הספר הפוטנציאלי שלכם מכיל את כל הדרישות כמונו.
שיש למורים רזומה והסמכות בתחום. 
היתרון אצלנו בהייקיו דיגיטל שיש לנו סוכנות דיגיטל מלווה שהיא הינה בעלת התג היוקרתי של Google Partners & Facebook Partner מה שמצביע על רמת מקצועיות גבוה וותק בניהול קמפיינים.

שירות לקוחות זמין ונציגים אדיבים

כאשר אתם יוצרים קשר עם בית ספר ללימודי שיווק דיגיטלי, האנשים הראשונים אשר תקיימו איתם אינטראקציה הם נציגי השירות הטלפוני – ומהם תוכלו ללמוד הרבה מאוד על אופי הלימודים במקום: לא רק נתונים יבשים כמו נושאי הקורסים השונים ומועדם, אלא גם על ההתנהלות, הגישה והאופי של המקום עצמו. שכן, נציגים אלו אמורים – כשמם כן הם – לייצג את בית הספר באופן שבו הם מדברים איתכם, מייעצים לכם ומסייעים לכם בכל הנדרש, מרגע תחילת השיחה ועד סיום מסלול הלימודים שלכם.

לכן, ודאו שנציגי השירות לא רק מספקים לכם את כל האינפורמציה הדרושה, אלא גם מעניקים לכם אוזן קשבת, מסייעים לכם להתלבט ולבחור בין המסלולים השונים, ומתאימים לכם את תוכנית הלימודים המושלמת עבור הצרכים והרצונות שלכם.

מורים בעלי ניסיון מעשי בתחום

נרשמתם לקורס, הגעתם לשיעור הראשון – אבל מי שמרצה לכם לא נראה כאילו הוא עבד בתחום השיווק הדיגיטלי יום בחייו? זה אולי נשמע כמו תרחיש בלהות בלתי סביר, אבל תתפלאו לשמוע, שבתי ספר רבים אשר מציעים לימוד שיווק דיגיטלי מעסיקים מורים ומרצים שאינם עובדים פעילים בתחום. כדי להימנע מחוויה זו – הרי כמו שהסכמנו מעלה, רובכם מגיעים לקורס כדי לבנות ולהתחיל בקריירה – ודאו מראש אשר בית הספר מפרסם את שמות המורים ואת הניסיון שלהם, אשר מקנה להם את היכולת ללמד אתכם.

סילבוס מקיף ומעמיק

כאשר אתם מתעניינים בלמידה – של כל תחום, ולא רק שיווק דיגיטלי באופן ספציפי – יכול להיות שאתם עושים זאת בתור תחביב או כדי להעשיר את עצמכם בלבד, אך עבור רובכם, סביר יותר להניח שהבחירה ללמוד שיווק דיגיטלי היא קשורה לרצון לפתח קריירה בתחום, ואם אתם לא מעוניינים לעסוק בשיווק דיגיטלי בתור יועצים או מנהלי שיווק, אתם בוודאי מתעניינים בתחום על מנת לקדם את עצמכם או את העסק שלכם באופן ספציפי.

כך או כך, אין ספק שאתם מעוניינים ללמוד לא רק מהטובים בתחום, אלא אתם גם רוצים לדעת את כל מה שיש לדעת – להרחיב ולהעמיק על כל נושא, להכיר כל פלטפורמה, ולהפוך כל כלי שיווקי לחלק מארגז הכלים המטאפורי שלכם, כל זאת על מנת להצטיין בתחום ולהתבלט בו. לשם כך, וכדאי לוודא שתהליך לימוד שיווק דיגיטלי תואם לדרישות שלכם, בקשו לראות מבעוד מועד את תוכנית הלימודים של הקורס בו אתם מתעניינים, כדי לוודא שהקורס שבו בחרתם הוא האפשרות המתאימה לכם ביותר – שיעניק לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

אם לסכם, אין ספק שהתחום של לימוד שיווק דיגיטלי הוא חשוב, משמעותי ובעיקר – עשוי בהחלט לפתוח בפניכם דלתות רבות של אפשרויות העסקה וקידום מקצועי, ואפילו פתיחה בקריירה חדשה לחלוטין שאולי לא חשבתם עליה. לכן, חשוב ללמוד שיווק דיגיטלי במקום יסודי, מקצועי ובעל ניסיון, שיבטיח שתצאו אל שוק העבודה מוכנים, עם כל הידע הנדרש כדי להצליח. מזל שאתם נמצאים בדיוק במקום הנכון שמציע קורס מקיף ומעמיק, בדיוק כמו שאתם מחפשים.

קורס השיווק הדיגיטלי של הייקיו הוא אחד הקורסים המעמיקים והיסודיים ביותר שמוצעים כיום עבור לימוד שיווק דיגיטלי בישראל, ומתוך כל אותם קורסים, הייקיו דיגיטל מתהדרים באחוז שביעות הרצון הגבוה ביותר של התלמידים שלהם בסיום הקורס. הבוגרים של קורס השיווק הדיגיטלי שלנו כבר משולבים בשוק העבודה, ומעניקים ייעוץ בנושא שיווק דיגיטלי למגוון חברות מוכרות וגדולות – ובכך נהנים מביטחון כלכלי ויציבות תעסוקתית. חולמים גם אתם על קריירה בתחום? פנו אלינו עוד היום והשאירו את פרטיכם באזור המיועד לכך, ואחד מהנציגים שלנו בהייקיו דיגיטל ישמח לסייע לכם במציאת הקורס המתאים ביותר אליכם

קורס שיווק דיגיטלי יכול להימשך בין שבועות בודדים לבין מספר חודשים – תלוי במידת ההעמקה שמציע הקורס. לימוד שיווק דיגיטלי באמצעות הקורס של מכללת הייקיו נמשך קצת פחות מ-6 חודשים, אשר במהלכם מתקיימים מפגשים פעמיים בשבוע בסך שעות כולל של 255 שעות אקדמיות.

כדי לסיים את הקורס של הייקיו, תצטרכו להגיש עבודת גמר, אשר לה נדרשות 100 שעות עבודה עצמית. כלומר, סך השעות שנדרשות על מנת להשלים את הקורס הן 355 שעות אקדמיות.

 

מתעניינים בקורס ספציפי ? השאירו פרטים ונשוב אליכם
תלמידים ממליצים
מקצוענים אמיתיים שרות מעולה!!
Michael Bar
קשובים, זמינים והכי חשוב מוכשרים!
Yelena Ravitz
שירות טוב ומקצועי, פשוט אלופים כיף לעבוד עם מקצוענים
דביר משה
אחלה צוות! מקצועי עם הרבה ניסיון ושירות אדיב ויעיל
Yoni Green
מידע מקצועי

תפריט נגישות