מאמר זה מספק סקירה כללית של פרסום באמצעות Taboola ו-Outbrain, שתי פלטפורמות פופולריות לגילוי תוכן
צעד ראשון להצלחה. השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף
עם קורס מנהלי קמפיינים שלנו, אתה תלמד את כל הכישורים החיוניים הדרושים לך כדי להצליח בעולם ה-PPC.
קמפיין לידים או תנועה לאתר?
קמפיין סטורי או קמפיין Reels
מה זה קמפיין נייטיב?
קמפיין לידים או קמפיין InMail?
איך מגיעים לפור יו?
פרסום באתרי תוכן גדולים
קורס ה-PPC שלנו מספק הבנה מעמיקה ושיטות העבודה המומלצות לניהול קמפיינים בדיגיטל. נלמד אותך איך ליצור ולמטב קמפיינים, לכתוב קופירייטינג למודעות שמושכות את העין, לנהל הצעות מחיר ולעקוב אחר המרות.
במכללת HighQ Digital אנחנו חיים ונושמים דיגיטל. המדריכים שלנו הם מומחים בתעשייה שמביאים שנים של ניסיון לכיתה. הם ילמדו אותך את הטרנדים, הכלים והטכניקות העדכניים ביותר בעולם ה-PPC כדי לעזור לך להקדים את כולם ותמיד להיות עם יד על הדופק של מה שקורה בחוץ כמנהל קמפיינים שיווקיים בדיגיטל.
תשלום לפי קליק (PPC – Pay Per Click ) הוא סוג של מודל פרסום דיגיטלי שבו מפרסמים משלמים בכל פעם שהמשתמשים לוחצים על המודעות שלהם. קמפיינים של PPC יכולים לרוץ בפלטפורמות מקוונות שונות, כולל מנועי חיפוש, מדיה חברתית ורשתות תצוגה. קמפיינים אלה הם דרך יעילה להגיע לקהל יעד ולהביא תנועה לאתר, תוך יצירת לידים ומכירות שיובילו את העסק להישגים חדשים.
PPC הוא חלק חיוני בשיווק דיגיטלי, וידע מקיף ב-PPC הוא חיוני לכל מנהל קמפיינים של שיווק דיגיטלי.
ראשית, פרסום ב-PPC הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולייצר לידים. כמנהל קמפיינים שיווקיים דיגיטליים, אתה צריך להיות בעל ידע מקיף ב-PPC כדי ליצור קמפיינים אפקטיביים שמניבים תנועה והמרות.
כמו כן, הבנת PPC חיונית לאופטימיזציה של מסעות פרסום. כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה של הקמפיינים השיווקיים בדיגיטל, עליך להיות בעל הבנה מקיפה בניהול קמפיינים. ללא הידע הזה, אתה עלול לפספס הזדמנויות לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלך ולשפר את הביצועים שלהם.
PPC הוא תחום שמתפתח במהירות שיא. עולם השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ו-PPC אינו יוצא מן הכלל. כדי להיות מנהל קמפיינים יעיל, עליך להישאר מעודכן בהתרחשויות האחרונות, שיטות עבודה מומלצות וטכנולוגיות חדשות המצטרפות לעולם הPPC כל הזמן כמו כלי AI שלאחרונה נכנסו לעולם הדיגיטל ומשנים את דמותו, בקורס נלמד אתכם איך כלי AI יכולים לעזור בבניית קמפיינים וניהול נכון. ללא ידע מקיף ב-PPC, זה יהיה מאתגר לעמוד בקצב השינויים בעולם הדיגיטל.
קורס PPC של באקדמיה HighQ Digital נועד לספק הבנה מקיפה של פרסום ממומן וכיצד לנהל קמפיינים מוצלחים. הקורס מכסה מגוון רחב של נושאים, כולל מחקר מילות מפתח, קופירייטינג למודעות, ניהול הצעות מחיר, אסטרטגיה שיווקית ועוד.
קופירייטינג למודעות הוא מרכיב קריטי נוסף בפרסום ממומן. אנחנו נלמד אותך איך ליצור טקסט משכנע למודעה שיהדהד בקרב קהל היעד שלך ויניע אותו לבצע פעולה. זה כולל הבנת המבנה של טקסט המודעה, שילוב שפה משכנעת ושימוש בהרחבת מודעות כדי לשפר את ביצועי המודעה.
ניהול הצעות מחיר הוא גם חיוני לניהול קמפיין מוצלח. תלמד כיצד להגדיר הצעות מחיר בהתבסס על יעדי הקמפיין שלך, כיצד לנהל הצעות מחיר כדי לשמור על רווחיות וכיצד להתאים הצעות מחיר בהתבסס על נתונים בזמן אמת.
מעקב ההמרות החלק החשוב ביותר בהקמת קמפיין ממומן וקריטי להצלחה. דרך הקורס שלנו, תלמד כיצד לעקוב ולנתח נתונים כדי למטב את ביצועי הקמפיינים שלך. זה כולל הגדרת מעקב המרות, ניטור המדדים של הקמפיינים ושימוש בנתונים כדי לקבל החלטות מושכלות.
לבסוף, נלמד להגדיר מפתחות להצלחה או בשם הידוע KPI'S (Key Performance Indicators) – מדדים להצלחה. גם אנחנו כקמפיינרים נמדדים על בסיס הצלחה ואנחנו נלמד אתכם בקורס כיצד ניתן לבנות מדדים נכונים עם תיאום ציפיות נכון ללקוח.
את הקורס PPC מכסה סילבוס מקיף הכולל את ההיבטים הקריטיים ביותר של פרסום ממומן בדיגיטל. הקורס מכסה מגוון רחב של נושאים, כולל פייסבוק ואינסטגרם, לינקדאין, טאבולה/אאוטבריין ומערכות פרסום בטיקטוק.
קורס זה אינו מכיל את Google Ads – בגלל שקורס Google Ads הינו רחב ומקיף עם המון אופציות לפרסום ישנו קורס נפרד המוקדש לנושא פרסום בגוגל אדס.
למעבר קורס גוגל אדס לחצו.
רובם של העסקים מגדול ועד קטן משתמשים בפלטפורמת הפרסום כדי להביא לקוחות חדשים אשר מעוניינים בשירותי החברה לכן מקצוע זה כקמפיינר PPC הינו מקצוע מבוקש בקרב סוכניות פרסום, סוכנויות דיגיטל, ארגונים וחברות הייטק בנוסף תוכלו להיות פרילנסרים בתחום ולקבל לקוחות פרטיים אשר יהיו מעוניינים לשווק את העסק שלהם בפלטפורמות השונות.
פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
מודול זה נועד לספק הבנה מעמיקה של מערכת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם. הסטודנטים ילמדו כיצד להגדיר חשבונות Business Manager, לחקור הגדרות ולהכיר סוגים שונים של קמפיינים שיווקיים ברשתות החברתיות. בנוסף, הסטודנטים ירכשו ידע על מדדי ביצועים מרכזיים (Key Performance Indicators – KPI) וטכניקות אופטימיזציה כדי למקסם את הביצועים של הקמפיינים שלהם.
הקורס עוסק גם בתהליך של בבניית קהלים, פילוח קהלים, מחקר מתחרים ועוד. הסטודנטים ילמדו על שיתוף נכסים, מהו פיקסל פייסבוק וסוגי מודעות שונים בנוסף נלמד על בניית קמפיינים דינמיים וקמפיינים לרימרקטיניג ויצירת משפכי שיווק המבוססים על אירועים בפייסבוק. הסטודנטים יקבלו גם הכנה למבחן ההסמכה הבינלאומי של Facebook Blueprint.
בחינת ההסמכה הבינלאומית של Facebook Blueprint היא תעודה מוכרת בעולם המאמתת את מיומנותו של אדם בשימוש בכלי הפרסום והפלטפורמות של פייסבוק. אנו נכין אתכם למבחן ההסמכה.
פרסום בלינקדאין
מודול הפרסום בלינקדאין מספק לסטודנטים הבנה מקיפה של מערך הפרסום ברשת זו ויכולותיו. הסטודנטים יכירו את הסוגים השונים של קמפיינים, הגדרות פיקסל ויעדים, בניית קהלים, אופטימיזציה ואסטרטגיה. המודול יכסה שיטות עבודה מומלצות למקסום הביצועים של קמפיינים בלינקדאין.
פרסום טאבולה/אאוטבריין
מודול הפרסום Taboola/Outbrain מכסה את היכולות של המערכות, מיקומים, פיקסלים והגדרות יעדים בפלטפורמות אלה. הסטודנטים ילמדו גם על קליק בייטס, משפכים דיגיטליים, אי הכללת קהלים, אופטימיזציה ומדיניות תוכן. הקורס יספק גם הדרכה על התאמות ידניות לשיפור ביצועי הקמפיין.
פרסום בטיקטוק
מודול הפרסום בטיקטוק נועד להכיר לסטודנטים את מערכת הפרסום, סוגי המודעות, בניית הקהל, מבנה הקמפיין, הפילוח והטירגוט הנכון, כמו גם על קמפיינים שיווקיים הכוללים שיתופי פעולה עם משפיעני רשת. המודול מכסה שיטות עבודה מומלצות ליצירת קמפיינים של TikTok בעלי ביצועים גבוהים.
בכך, הסילבוס של קורס PPC של מכללת HighQ Digital מכסה את כל ההיבטים החיוניים של פרסום דיגיטלי. הסטודנטים ירכשו הבנה מעמיקה של מערכות הפרסום שיקנו להם את הכישורים והידע הדרושים ליצירת קמפיינים פרסומיים דיגיטליים אפקטיביים ומוצלחים.
לקבלת פרטים נוספים על הקורס מנהלי מדיה חברתית לחצו
קורס PPC מיועד לאנשים המעוניינים לפתח קריירה בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות או המעוניינים לשפר את כישוריהם בתחום זה. הקורס פתוח לכולם ולא נדרש ידע מוקדם. בסיום הקורס יהיו לסטודנטים הכישורים והידע הדרושים להם כדי לייצר קמפיינים מניבי תוצאות בפלטפורמות השונות.
תעודת גמר יוקרתית
שבעזרתה תוכלו להשוויץ ולהשתלב בעולם הדיגיטל, התעודה תפתח בפניכם אופציות להמון משרות בתחום
ליווי להשמה
בעזרת שת"פ מיוחד עם חברות השמה, נוכל לשלוח את קורות החיים שלכם להמון מעסיקים בתחום
מוכנים להסמכות
עכשיו שסיימתם את הקורס הינכם מוכנים לגשת למבחני הסמכה ב-Facebook Academy
מחיר מוזל
נדאג לכם לרישיונות מוזלים להמון מערכות: Smoove, PayCall, Elementor Pro, Canva, Adobe ועוד..
חברות בקבוצת הבוגרים
תוכלו להיכנס לקבוצת הבוגרים שלנו ולשמור על הקשר עם התעשייה, חדשות ועדכונים. עזרה בכל הקשור לשיווק.
טיפים וסודות מקצוע
למרצים שלנו יש ארגז כלים מלא בניסיון ו-Best Practice כך שתדעו איך לעשות הכל בצורה טובה ולדלג על במפרים בדרך
הדרישות לקורס הם מנימליות: ידע בסיסי במחשב, אנגלית סבירה, הכרות עם תוכנת Office ומחשב לפטפוט זמין.
לא. הקורס מתחיל מהיסודות ונבנה במיוחד לחסרי ידע בתחום.
הקורס הינו פעמיים בשבוע בשעות הערב בימים שלישי וחמישי בין השעות 17:00-21:00 כדי להתעדכן בתאריך מדוייק יש לפנות ליועצי לימודים שלנו.
ממש לא. הקורס בנוי בשפה פשוטה. מונחים ומושגים תלמדו במהלך הקורס.
הקורס מורכב מ-40 שעות ועשרה מפגשים. כל מפגש הינו 4 שעות.
בקורס תלמדו המון פרקטיקה ליישום והתנסות מעשית בבניית קמפיינים.
כן, כדי לקבל את תעודת הגמר התלמדי יהיה חייב להיות נוכח ב-85% מהשיעורים בכיתה או בצפייה מהבית.
בוודאי, הקורס פתוח לכל מי שרוצה להירשם בכל העולם. הקורס יהיה זמין לצפייה ישירה ובנוסף יהיה מוקלט לצפייה חוזרת.
מאמר זה מספק סקירה כללית של פרסום באמצעות Taboola ו-Outbrain, שתי פלטפורמות פופולריות לגילוי תוכן
גלה את יכולות העיצוב המהפכניות של תוכנת Canva, פלטפורמה קלה לשימוש ששינתה את עולם העיצוב
למד כיצד להטמיע פיקסל של פייסבוק באתר האינטרנט שלך ולהשתמש בו כדי ליצור קהל יעד
חקור את עולם הבינה המלאכותית עם ChatGPT ולמד על תוכנות AI פופולריות אחרות שמשנות את