על חשבון הפיקדון

קורס כתיבה שיווקית וקופירייטינג הכי מקצועי שתמצאו

יש לכם נטייה טבעית להתבטאות מילולית?

// ללמוד שיווק דיגיטלי בתנאים שלך

הרשמו לקורס הקרוב בכתיבה שיווקית וקופירייטינג
ההרשמה נפתחת בתאריך - 21/05/24

מחפשים לפרוץ לעולם השיווק והפרסום? בא לכם להיות לא פחות מ-Legendary בעולם השיווק בדיגיטל?

קורס כתיבה שיווקית ב HighQ Digital הוא המתאים ביותר עבורכם!
קורס קופירייטינג מקיף זה ילמד אתכם את יסודות התקשורת האפקטיבית והשכנוע בכתיבה שיווקית. הקורס כולל לימוד מעמיק, המכסה כל דבר, החל מיסודות הקופירייטינג ועד לטכניקות מתקדמות ליצירת טקסט שיווקי משכנע.

באקדמיה שלנו HighQ Digital, אנו מחויבים לספק לסטודנטים את הכלים והידע הדרושים להם כדי להצליח בעידן הדיגיטלי. קורס הכתיבה השיווקית שלנו נועד לצייד אתכם בכישורים ליצירת תוכן שיחדור לקהל היעד שלכם, יעודד מעורבות ובסופו של דבר, ישפר את שורת הרווח של העסק או הלקוח שלכם. למדריכים המומחים שלנו יש ניסיון של שנים בענף והם ידריכו אותכם בכל שלב בתהליך הלמידה, יספקו לכם משוב ותמיכה שיעזרו לכם לחדד את מלאכתכם ככותבים שיווקיים מעולים.

יצירת תוכן משכנע
סגנונות כתיבה יחודית
אפשרויות רבות להעסקה
העלאת חווית משתמש
הבדלים בין Offline ל Inline
כתיבת תוכן אורגני

מיהו כתב שיווקי ומה הרלוונטיות שלו לשוק העבודה כיום?

כתב שיווקי הוא איש מקצוע שיוצר תוכן כתוב למטרות שיווקיות. זה כולל כתיבת חומרי קידום מכירות כגון פרסומות, תיאורי מוצרים, קמפיינים בדוא"ל, פוסטים במדיה חברתית, בלוגים ועוד. כותב שיווקי צריך להיות בעל כישורי כתיבה חזקים והבנה של אסטרטגיה שיווקית כדי ליצור תוכן יעיל ומשכנע שמניע מכירות ומעורבות.

קופירייטינג הוא היבט חיוני של השיווק המודרני. זהו תהליך של יצירת תוכן כתוב שמשכנע קהל יעד לנקוט פעולה או לבצע רכישה. עם זאת, חשוב לצבור ידע מקצועי מעמיק ומקיף בקופירייטינג לפני שהופכים בפועל לכותבים שיווקיים.

ראשית, הבנה מעמיקה של קופירייטינג מאפשרת למשווקים ליצור תוכן שיגע בקהל היעד שלהם. עם הידע הנכון, משווקים יכולים לכתוב תוכן משכנע שמדבר אל הצרכים והרצונות של הקהל שלהם. היכולת הזו להתחבר ללקוחות ברמה עמוקה יותר יכולה לעזור להגדיל את המכירות וליצור נאמנות למותג שהם מבקשים לשווק.

שנית, קופירייטינג מתפתח כל הזמן, ומשווקים צריכים להישאר מעודכנים במגמות האחרונות ובשיטות העבודה המומלצות. קורס קופירייטינג מקיף מספק את הידע והכישורים הדרושים כדי להקדים את כולם ולהסתגל לנוף הדיגיטלי המשתנה ללא הרף.

כמו כן, ידע מקיף בקופירייטינג מסייע למשווקים לעבוד בצורה יעילה ואפקטיבית יותר. קופירייטר מיומן היטב יכול לכתוב תוכן איכותי בפרק זמן קצר יותר, מה שמוביל לפרודוקטיביות מוגברת ושימוש טוב יותר במשאבים העומדים לראשותו.

בכך, רכישת ידע מעמיק ומקיף בקופירייטינג היא קריטית לפני שהופכים לכותבים שיווקיים. היא מאפשרת למשווקים להתחבר לקהל שלהם ברמה עמוקה יותר ולעבוד בצורה יעילה ואפקטיבית יותר. על ידי השתתפות בקורס קופירייטינג, משווקים יכולים לשפר את כישוריהם, לשפר את יכולת ההעסקה שלהם ולהגדיל את פוטנציאל ההשתכרות שלהם.

יתרה מכך, אם מטרתכם היא להתפתח כמקדמי אתרים, כתיבה שיווקית וקידום אתרים קשורים זה בזה בעולם השיווק הדיגיטלי. בעוד שקידום אתרים מתמקד באופטימיזציה של תוכן האתר כדי לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש, כתיבה שיווקית אחראית ליצירת תוכן איכותי ומשכנע שמניע את מעורבות המשתמש ובסופו של דבר הופך מבקרים ללקוחות.

כתיבה שיווקית יכולה להשפיע על קידום אתרים בכמה דרכים. ראשית, תוכן כתוב היטב המשלב מילות מפתח וביטויים רלוונטיים יכול לעזור לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש. שנית, תוכן שמשותף בפלטפורמות מדיה חברתית ואתרים אחרים יכול ליצור קישורים לאתר, שהוא גורם חשוב נוסף בקידום אתרים.

יתר על כן, כתיבה שיווקית יעילה יכולה לעזור ליצור חווית משתמש חיובית, שיכולה גם להגביר את קידום האתר ברשת. מדדי מעורבות משתמשים כגון זמן שהייה באתר, שיעורי יציאה מעמוד הכניסה ושיעורי קליקים נלקחים בחשבון על ידי אלגוריתמים של מנוע החיפוש בעת קביעת דירוג האתר במנועי החיפוש.

לכן, כתיבה שיווקית וקידום אתרים הולכים יד ביד. על ידי יצירת תוכן איכותי המשלב מילות מפתח וביטויים רלוונטיים, כותבי שיווק יכולים לעזור להגביר את דירוג האתר במנועי החיפוש, ליצור קישורים נכנסים ולשפר את מדדי מעורבות המשתמש.

מה נלמד בקורס?

קורס הכתיבה השיווקית של  HighQ Digital הוא תוכנית מקיפה שנועדה לצייד את הסטודנטים בידע ובמיומנויות הדרושים להם כדי להפוך לכותבים שיווקיים מצליחים. הסילבוס מכסה מגוון רחב של נושאים, כולל מבוא לתקשורת שיווקית וכתיבה, ההבדל בין כתיבה שיווקית לפרסום, והחשיבות של כתיבה מתוך מחשבה על ערך ותועלת לגולשים. הסטודנטים ילמדו על מטרות עסקיות, הגדרת השפה והטון והגדרת קהל היעד, כולל פיתוח פרסונה צרכנית ואמנות הסיפור.

הקורס מכסה גם נושאים חשובים כמו סיפור המותג שלי, פרסונליזציה של מותג, מיצוב ומיתוג, בידול והצעות מכירה ייחודיות. התלמידים יכירו את AIDA (Attention, Interest, Desire, Action) ו-FOMO (Fear Of Missing Out) כמושגים שיווקיים מרכזיים. סקירת הפלטפורמה והבנת ההבדלים בין כתיבה אופליין לכתיבה אונליין, ובין תוכן אורגני לתוכן ממומן, הם גם חלקים מרכזיים בקורס.

בקורס כתיבה שיווקית יצטיידו הסטודנטים בידע ובכישורים ליצירת תוכן משכנע ואפקטיבי לפלטפורמות שונות. אחד המרכיבים המרכזיים בקורס הוא למידה על אסטרטגיית תוכן, הכוללת הבנה כיצד ליצור תוכן המתאים למטרות העסקיות ומכוון לקהל הרצוי. התלמידים ילמדו כיצד לנתח פלטפורמות שונות ולהבין את הניואנסים של הכתיבה לכל אחת, כולל כתיבה שיווקית מקורית וכתיבה לפייסבוק. הם גם ילמדו על כתיבת פוסטים אורגניים שנועדו להפוך לוויראליים ולמשוך את תשומת הלב של המשתמשים עם כותרות קליקבייט.

בנוסף, הקורס יכסה מיומנויות חשובות כגון כתיבה בקבוצות ויצירת תרשימי גאנט לניהול הפקת תוכן. התלמידים ילמדו גם כיצד לכתוב עבור אינסטגרם וטיקטוק, שתי פלטפורמות פופולריות הדורשות גישות ספציפיות לכתיבה שיווקית. הם גם ילמדו איך לכתוב תסריט לסרטונים שיווקיים, להשתמש בכתוביות ביעילות כדי להנגיש תוכן ולהדגיש כותרות כדי למשוך את תשומת הלב של הצופים. בעזרת מיומנויות אלו, התלמידים יוכלו ליצור תוכן שמניע למעורבות לקוחות, מה שהופך אותם לבעלי ערך רב בשוק העבודה התחרותי.

איפה ניתן לעבוד לאחר סיום הקורס?

כותבים שיווקיים מבוקשים מאוד בשוק העבודה של היום, מכיוון שחברות מחפשות כל הזמן אנשי מקצוע מיומנים שיעזרו להן לנסח מסרים שיווקיים יעילים וליצור אינטראקציה עם קהל היעד שלהן. עם עליית השיווק הדיגיטלי, הביקוש לכותבים שיווקיים גדל באופן משמעותי, מכיוון שחברות מבקשות ליצור תוכן משכנע עבור אתרי האינטרנט שלהן, ערוצי המדיה החברתית, קמפיינים בדוא"ל ופלטפורמות דיגיטליות אחרות.

כותבים שיווקיים יכולים להתמחות בתחומים שונים של כתיבה שיווקית, כגון שיווק באמצעות תוכן, שיווק בדוא"ל, שיווק במדיה חברתית או כתיבת אופטימיזציה למנועי חיפוש. הם יכולים גם לעבוד על סוגים שונים של תוכן שיווקי, כגון פוסטים בבלוג, עמודי נחיתה, תיאורי מוצרים, ניוזלטרים בדוא"ל ועוד.

אפשרויות ההעסקה של כותבים שיווקיים הן עצומות, שכן כמעט כל ענף זקוק לתוכן שיווקי כדי להגיע לקהל היעד שלו וליצור איתו אינטראקציה. השכר הממוצע לכתב שיווקי הוא כ-137,000 ₪ לשנה, כאשר כותבים מנוסים יותר מרוויחים 238,000 ₪ בשנה. באופן כללי, קריירה ככותב שיווקי יכולה להוות קריירה מספקת ומשתלצת לאנשים עם כישורי כתיבה ותקשורת חזקים, כמו גם תשוקה לשיווק דיגיטלי ויצירת תוכן מרתק.

ההסמכה המקצועית של קורס כתיבה שיווקית יכולה לסייע לבוגרים להתבלט בשוק עבודה תחרותי ביותר, ולספק להם יתרון מובהק על פני מועמדים אחרים. הסמכה זו מראה למעסיקים פוטנציאליים שהבוגר רציני לגבי הקריירה שלו ומחויב להגיע להצלחה בתחום הכתיבה השיווקית. בכך, התעודה המקצועית מ-HighQ Digital היא נכס רב ערך בו יכולים הבוגרים להשתמש כדי להתחיל את הקריירה שלהם בכתיבה שיווקית ולהשיג את המטרות המקצועיות שלהם.

למי זה מתאים?

קורס כתיבה שיווקית מיועד לאנשים המעוניינים לפתח קריירה בכתיבה שיווקית או המעוניינים לשפר את כישוריהם בתחום זה. הקורס פתוח לכל מי שיש לו הבנה בסיסית בעקרונות הכתיבה והשיווק. בסיום הקורס יהיו לסטודנטים הכישורים והידע הדרושים להם כדי לייצר תוכן שיווקי אפקטיבי למגוון פלטפורמות.

מה תקבלו בסוף הקורס?

תעודת גמר יוקרתית 
שבעזרתה תוכלו להשוויץ ולהשתלב בעולם הדיגיטל, התעודה תפתח בפניכם אופציות להמון משרות בתחום

ליווי להשמה
בעזרת שת"פ מיוחד עם חברות השמה, נוכל לשלוח את קורות החיים שלכם להמון מעסיקים בתחום

ידע בכלים שימושיים
תצברו המון ידע בכלים שימושיים ופרקטיים לעבודה שוטפת. תקבלו המון טיפים וידע ושיטות עבודה בשוטף. 

מחיר מוזל
נדאג לכם לרישיונות מוזלים להמון מערכות: Smoove, PayCall, Elementor Pro, Canva, Adobe ועוד.. 

חברות בקבוצת הבוגרים
תוכלו להיכנס לקבוצת הבוגרים שלנו ולשמור על הקשר עם התעשייה, חדשות ועדכונים. עזרה בכל הקשור לשיווק.

טיפים וסודות מקצוע
למרצים שלנו יש ארגז כלים מלא בניסיון ו-Best Practice כך שתדעו איך לעשות הכל בצורה טובה ולדלג על במפרים בדרך

למה כדאי אצלינו?

שאלות נפוצות

הדרישות לקורס הם מנימליות: ידע בסיסי במחשב, אנגלית סבירה, הכרות עם תוכנת Office ומחשב לפטפוט זמין.

לא. הקורס מתחיל מהיסודות ונבנה במיוחד לחסרי ידע בתחום.

הקורס הינו פעמיים בשבוע בשעות הערב בימים שלישי וחמישי בין השעות 17:00-21:00 כדי להתעדכן בתאריך מדוייק יש לפנות ליועצי לימודים שלנו.

הקורס מורכב מ-48 שעות ו-12 מפגשים. כל מפגש הינו 4 שעות. 
בקורס תלמדו המון פרקטיקה ליישום והתנסות מעשית, תהליכי עבודה מסודרים לקידום אורגני לאתר במנועי החיפוש.

כן, כדי לקבל את תעודת הגמר התלמדי יהיה חייב להיות נוכח ב-85% מהשיעורים בכיתה או בצפייה מהבית.

בוודאי, הקורס פתוח לכל מי שרוצה להירשם בכל העולם. הקורס יהיה זמין לצפייה ישירה ובנוסף יהיה מוקלט לצפייה חוזרת.

מה תקבלו בסוף הקורס?

תעודת גמר יוקרתית 
שבעזרתה תוכלו להשוויץ ולהשתלב בעולם הדיגיטל, התעודה תפתח בפניכם אופציות להמון משרות בתחום

ליווי להשמה
בעזרת שת"פ מיוחד עם לוח המשרות Joby Jobs נוכל לשלוח את קורות החיים שלכם להמון מעסיקים בתחום

ידע בכלים שימושיים
תצברו המון ידע בכלים שימושיים ופרקטיים לעבודה שוטפת. תקבלו המון טיפים וידע ושיטות עבודה בשוטף. 

מחיר מוזל
נדאג לכם לרישיונות מוזלים להמון מערכות: Smoove, PayCall, Elementor Pro, Canva, Adobe ועוד.. 

חברות בקבוצת הבוגרים
תוכלו להיכנס לקבוצת הבוגרים שלנו ולשמור על הקשר עם התעשייה, חדשות ועדכונים. עזרה בכל הקשור לשיווק.

טיפים וסודות מקצוע
למרצים שלנו יש ארגז כלים מלא בניסיון ו-Best Practice כך שתדעו איך לעשות הכל בצורה טובה ולדלג על במפרים בדרך

רוצה לקבל באימייל את הסילבוס המלא של הקורס ?
מתעניינים בקורס ספציפי ? השאירו פרטים ונשוב אליכם
תלמידים ממליצים
מקצוענים אמיתיים שרות מעולה!!
Michael Bar
קשובים, זמינים והכי חשוב מוכשרים!
Yelena Ravitz
שירות טוב ומקצועי, פשוט אלופים כיף לעבוד עם מקצוענים
דביר משה
אחלה צוות! מקצועי עם הרבה ניסיון ושירות אדיב ויעיל
Yoni Green

סגל המרצים

נועם שחם

רשתות חברתיות ו-Google Ads
יאיר קורן מרצה מכללת הייקיו דיגיטל

יאיר קורן

קורס Google Ads + SEO

מוטי מור

קורס בניית אתרים WordPress

אוהד צויק

קורס כתיבה שיווקית
מידע מקצועי

תפריט נגישות

השאר/י פרטים לקבלת פרטי הקורס למייל שלך