יסודות השיווק בעולם הדיגיטלי כל הדגשים והמושגים שחייבים להכיר במאמר זה, אנו חוקרים את יסודות
עם הקורס המקיף שלנו שמכסה כל דבר, החל מהקמת חשבונות מדיה חברתית ועד למדידת האפקטיביות של קמפיינים במדיה החברתית, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את ההכשרה הכי טוב שיש כדי הפוך למנהלי מדיה חברתית תותחים ומקצועיים.
המדיה החברתית חוללה מהפכה באופן שבו עסקים מתחברים ללקוחותיהם, וכתוצאה מכך, ניהול המדיה החברתית הפך למרכיב חיוני באסטרטגיות השיווק של רוב החברות. למנהלי מדיה חברתית יש ביקוש רב, ואפשרויות התעסוקה עצומות.
קורס זה הינו קורס משולב עם קורס PPC ואינו ניתן לפיצול.
אנחנו רוצים להעניק לכם את הידע גם בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ולכן קורס זה הינו משולב עם קורס PPC.
לפרטים על הקורס PPC המורחב שלנו לחצו
לעסקים שמשתמשים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין יש הזדמנות להתחבר ללקוחות שלהם, לבנות מודעות למותג ולקדם את המוצרים והשירותים שלהם. עם זאת, ניהול חשבונות מדיה חברתית יכול להיות משימה מרתיעה, במיוחד עבור עסקים שרק מתחילים.
כדי להפוך למנהל מדיה חברתית מעולה, יש חשיבות מכרעת לצבור ידע מקצועי ומקיף במדיה החברתית. הבנה מקיפה של רשתות מדיה חברתית, התכונות הייחודיות שלהן וכיצד ניתן למנף אותן לשיווק חיונית לניהול יעיל של מדיה חברתית.
מנהלי מדיה חברתית צריכים להיות מיומנים ביצירת תוכן מרתק, אינפורמטיבי וניתן לשיתוף כדי ליצור טרנדים שיווקיים למען המותג או החברה שלהם. הם גם צריכים להיות מסוגלים לנתח ולמדוד את הצלחת הקמפיינים שלהם במדיה החברתית כדי לקבוע מה עובד ומה לא. זה דורש הבנה של מדדי ביצועים וכלי ניתוח.
בנוסף לידע טכני, מנהלי מדיה חברתית צריכים להיות בעלי כישורי תקשורת בינאישיים מצוינים. הם צריכים להיות מסוגלים לתקשר עם הקהל שלהם, לבנות קשרים עם משפיענים ולטפל במשוב ובתלונות של לקוחות. זו הסיבה שקורס מנהלי המדיה החברתית של מכללת HighQ Digital נועד לספק לסטודנטים הבנה מקיפה של ניהול מדיה חברתית.
אז למה כל זה חשוב לדעת?
כדי לשווק את העסק בצורה אורגנית (ללא קמפיינים ממומנים) נצטרך להבין את קהל היעד שלנו, לבנות מסרים שיווקים בהתאם לצרכי הארגון, לדעת להכין גאנט חודשי מסודר של תכנים לפרסום, הכרת קבוצות ושיתוף בקבוצות, יצירת שיח ברשת לצור עניין וחשיפה גבוה למוצר ועוד המון דברים חשובים שתלמדו בקורס שהכנו לכם.
סילבוס קורס מנהלי המדיה החברתית של מכללת HighQ Digital מכסה מגוון מקיף של נושאים שנועדו לצייד אתכם בכישורים ובידע הדרושים להצלחה בתחום ניהול המדיה החברתית. הקורס מועבר על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום השיווק הדיגיטלי ונועד להיות מעשי ושימושי.
הקורס מתחיל בלמידה והיכרות עם הרשתות החברתיות. הסטודנטים ילמדו את הרשתות החברתיות השונות ואת התכונות הייחודיות שלהן, כולל שיווק ופרסום נכון ברשתות החברתיות המובילות כגון פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק, אינסטגרם, לינקדאין, טאבולה, GMB ועוד.
כמו כן, הקורס מכסה את היתרונות והחסרונות של הרשתות השונות, ומספק לסטודנטים את המידע הדרוש לקבלת החלטות שיווקיות מושכלות. הסטודנטים ילמדו את האסטרטגיה השיווקית של כל רשת וכיצד לפתוח ולנהל דפים עסקיים, ערוצי יוטיוב ומשפכי שיווק דיגיטליים.
קורס מנהלי מדיה חברתית עוסק גם בהכנת גאנט עבודה חודשי, שהוא כלי חיוני לניהול פרויקטים. הסטודנטים ילמדו כיצד ליצור תרשים גאנט שיעזור להם להישאר במסלול עם הקמפיינים שלהם במדיה החברתית.
הכרת אפשרויות הפרסום היא מרכיב חיוני בניהול מדיה חברתית. הקורס עוסק בשימוש יעיל באפשרויות פרסום במדיה החברתית. הסטודנטים גם ילמדו כיצד ליצור ולהפעיל קמפיינים פרסומיים מוצלחים ברשתות החברתיות.
ניהול משברים במדיה החברתית הוא גם נושא חשוב המכוסה בקורס. הסטודנטים ילמדו כיצד לנהל משבר מדיה חברתית בצורה יעילה ואפקטיבית, תוך מזעור הפגיעה במוניטין של החברה.
בתום קורס מנהלי מדיה חברתית יקבלו הבוגרים תעודת מקצוע ממכללת HighQ Digital המעידה על מומחיותם בתחום המספקת הכרה רשמית בכישוריהם ובידע שלהם בעיני מעסיקים ולקוחות פוטנציאליים, מה שיכול לעזור להם להתבלט בשוק עבודה תחרותי.
רובם של העסקים מגדול ועד קטן משתמשים בערוצי הפרסום ברשתות החברתיות כדי לקדם את המוצרים / שירותים שלהם ולהביא לקוחות חדשים אשר מעוניינים בשירותי החברה. מקצוע מנהל מדיה חברתית הינו מקצוע מבוקש בקרב סוכניות פרסום, סוכנויות דיגיטל, ארגונים וחברות הייטק, ענף המסעדות והתיירות ועסקים שפונים לקהל הרחב. בנוסף תוכלו להיות פרילנסרים בתחום ולקבל לקוחות פרטיים אשר יהיו מעוניינים לשווק את העסק שלהם ברשתות החברתיות : העלאת פוסטים בסושיאל, קידום בקבוצות ועוד..
קורס מנהלי רשתות חברתיות מיועד לאנשים המעוניינים לפתח קריירה בשיווק דיגיטלי או המעוניינים לשפר את כישוריהם בתחום זה. הקורס פתוח לכולם ולא נדרש ידע מוקדם. בסיום הקורס יהיו לבוגרים הכישורים והידע הדרושים להם כדי לנהל עמודים עסקיים ברשתות החברתיות ולקדם את האג'נדה של העסק / המוצר הרלוונטי.
תעודת גמר יוקרתית
שבעזרתה תוכלו להשוויץ ולהשתלב בעולם הדיגיטל, התעודה תפתח בפניכם אופציות להמון משרות בתחום
ליווי להשמה
בעזרת שת"פ מיוחד עם חברות השמה, נוכל לשלוח את קורות החיים שלכם להמון מעסיקים בתחום
מוכנים להסמכות
עכשיו שסיימתם את הקורס הינכם מוכנים לגשת למבחני הסמכה ב-Facebook
מחיר מוזל
נדאג לכם לרישיונות מוזלים להמון מערכות: Smoove, PayCall, Elementor Pro, Canva, Adobe ועוד..
חברות בקבוצת הבוגרים
תוכלו להיכנס לקבוצת הבוגרים שלנו ולשמור על הקשר עם התעשייה, חדשות ועדכונים. עזרה בכל הקשור לשיווק.
טיפים וסודות מקצוע
למרצים שלנו יש ארגז כלים מלא בניסיון ו-Best Practice כך שתדעו איך לעשות הכל בצורה טובה ולדלג על במפרים בדרך
הדרישות לקורס הם מנימליות: ידע בסיסי במחשב, אנגלית סבירה, הכרות עם תוכנת Office ומחשב לפטפוט זמין.
לא. הקורס מתחיל מהיסודות ונבנה במיוחד לחסרי ידע בתחום.
הקורס הינו פעמיים בשבוע בשעות הערב בימים שלישי וחמישי בין השעות 17:00-21:00 כדי להתעדכן בתאריך מדוייק יש לפנות ליועצי לימודים שלנו.
ממש לא. הקורס בנוי בשפה פשוטה. מונחים ומושגים תלמדו במהלך הקורס.
הקורס מורכב מ-19 מפגשים וכ-74 שעות. כל מפגש הינו 4 שעות.
בקורס תלמדו המון פרקטיקה ליישום והתנסות מעשית בניהול רשתות חברתיות.
כן, כדי לקבל את תעודת הגמר התלמדי יהיה חייב להיות נוכח ב-85% מהשיעורים בכיתה או בצפייה מהבית.
בוודאי, הקורס פתוח לכל מי שרוצה להירשם בכל העולם. הקורס יהיה זמין לצפייה ישירה ובנוסף יהיה מוקלט לצפייה חוזרת.
יסודות השיווק בעולם הדיגיטלי כל הדגשים והמושגים שחייבים להכיר במאמר זה, אנו חוקרים את יסודות
מאמר זה מספק סקירה כללית של פרסום באמצעות Taboola ו-Outbrain, שתי פלטפורמות פופולריות לגילוי תוכן
מהי אסטרטגיה שיווקית? אסטרטגיה שיווקית מתייחסת לתוכנית מקיפה או מפת דרכים המתארת כיצד ארגון יוכל
חקור את עולם הבינה המלאכותית עם ChatGPT ולמד על תוכנות AI פופולריות אחרות שמשנות את